סיורים בהתאמה אישית

תרצו סיור שהותאם במיוחד עבורכם?

הסיורים מתמקדים באזורי ירושלים והגליל בגלל כמה סיבות, הראשונה שבהן היא הכרת התרבות של שכנינו. במרחק של שעה וחצי נסיעה יש לנו הזדמנות להכיר תרבות ומאכלים השונים ממה שאנחנו חווים בחיי היום יום , וסיור הוא הזדמנות לשמוע ולהתוודע לשלל התרבויות המרכיבות את מדינתנו, דרך ההיסטוריה ודרך הבטן.

סיבה נוספת היא הסיבה ההיסטורית, שני האזורים הללו עמוסים במבנים היסטוריים ששרדו אלפי שנים ומשמשים כלי ללימוד העבר ולהבנה של המאורעות שקרו ממש כאן לפני שנים רבות. הביקור באתרים מעצים את תחושת החוויה. הסיור בירושלים לדוגמא הוא בדגש על הפן ההיסטורי דרך סיפורים פחות מוכרים על העיר.

עוד גורם, ולא פחות חשוב, הוא כמובן הפן הקולינרי – חומרי הגלם, האקלים והגיאוגרפיה של אזורים אלה שונים מהמוכר והידוע לנו. חווית האירוח אצל משפחה ערבית , או במקום בו מיוצרים מוצרי מזון שונים היא חד פעמית , וכזו שלא נצליח לחוות בביקור במסעדה או בקניית מוצרים במכולת.

קראו עוד

חושבים שהגיע הזמן לשלב את הסקרנות עם הרעב?

השאירו הודעה ונדבר בקרוב!

קהל היעד

קהל היעד העיקרי של הסיורים שלנו הם אנשים בני 45 ומעלה חובבי לכת ולסת, סקרנים לגלות תרבויות, היסטוריה וטעמים חדשים – אך כמובן שלא רק. כולם מוזמנים להגיע ולסייר עמנו. בסיורים מותאמים אישית ניתן להתאים את מהלך הסיורים למטיילים השונים וכך להפוך אותו לחווייתי לאוכלוסיות שונות וכמובן שגם לגילאים שונים.

ניתן להפוך את הסיורים לכשרים, נלך למסעדות ומקומות כשרים וכך גם אוכלוסיית שומרי המסורת תוכל ליהנות מסיור היסטורי עם קולינריה מתאימה.

בנוסף , לא יפסל שום אזור גאוגרפי אחר אליו תרצו להגיע, וסיורים יערכו גם  לקבוצות גדולות בכל רחבי הארץ. ניתן לשלב גם שלל פעילויות וסדנאות כגון: ליקוט עשבים ופריסה בשטח, סדנאות בישול, וכדומה, וכן להתאים חלק מהפעילויות לילדים.

קראו עוד

סיור מותאם אישית?

השאירו פרטים ונדבר על זה.

דילוג לתוכן